جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از پیدا شدن جوان ۳۷ ساله در عمق ۱۷ کیلومتری کویر صفائیه بعد از ۱۶ ساعت جستجوی پلیس سرخه خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه بنده راننده تاکسی هستم و جوان ۳۷ ساله‌ای را از تهران به مقصد کویر "ریگ جن" دربست سوار کردم و تا ابتدای منطقه صفائیه لاسجرد آوردم و وی از خودرو پیاده شد و به سمت بیابان حرکت کرد و، چون حالات روحی و روانی مناسبی نداشت با ۱۱۰ تماس گرفتم، به سرعت چند اکیپ از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی به هماهنگی و حضور دستگاه‌های امدادرسان اشاره کرد و افزود: پس از ساعت‌ها پیمایش دقیق کویر صفائیه و بهره گیری از تجهیزات تخصصی و استفاده از ظرفیت افراد بومی و محلی منطقه، سرانجام پس از ۱۶ ساعت جستجو، جوان ۳۷ ساله در عمق حدودا ۱۷ کیلومتری کویر در اوایل بامداد به صورت بیهوش پیدا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این جوان به سرعت جهت درمان توسط ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد تصریح کرد: این فرد به سرعت توسط کادر درمان تحت مداوا و درمان قرار گرفت.

سرهنگ میراحمدی اضافه کرد: خانواده این جوان توسط پلیس شناسایی و به آنان اطلاع داده شد و با پیگیری‌های به عمل آمده این فرد تاکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ تير ۱۴۰۲
والدین ب وضع تربیتی فرزندان شون توجه ندارن
خوداتکایی و استقلال باید در اموزش های دوران تحصیل لحاظ،بشه

یک فرزند ایرانی بعد ۱۲ سال تحصیل نباید بیکار باشه و فقط چاره شو در کنکوردادن ببینه

اموزشو پرورش باید تفکر محور و فنی و حرفه ی محور شه یک فرزند ایرانی بعد دوره نو جوانی و در اوایل ۱۸ سال کاملا استقلال داشته باشه و تو یک حرفه در دوران تحصیل ، ماهر شه

می بینید اکثر فرزندان ایرانی امروزی فقط سودای سفر ب خارج دارن از بچه مقامات دولتی و کارمندان دولتی گرفته تا فرزندان کارگر روز مزد
این ضعف اموزش و تربیت و از کودکی تا دوران تحصیل نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۳:۴۴ ۰۸ تير ۱۴۰۲
مردم دیوانه شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۸ تير ۱۴۰۲
زده به دل بیابون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ تير ۱۴۰۲
یک جوان ۳۷ ساله ک معمولا دهه شصت هس از هیچ طرف حمایت نمیشه