گاتزتا دلو اسپورت تایید کرد مارسلو بروزوویچ با رد پیشنهادات سعودی به بارسلونا برای انتقالش ۷ روز فرصت داده است.

گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی تایید کرد نتیجه تلاش سعودی‌ها برای جذب مارسلو بروزوویچ به جایی ختم نشد.

اگرچه مدیران النصر عربستان در زاگرب، محل تولد بازیکن اینتر با اطرافیان او ملاقات داشتند در نهایت پاسخ او بدون تغییر باقی ماند: نه.

مطمئناً این وضعیت برنامه‌های اینتر را پیچیده می‌کند، که نمی‌تواند در مورد جایگزین بازیکن کروات تصمیم بگیرد، اما واضح است که فعلاً بحث پول برای بروزوویچ هم مطرح نیست.

اگر او به حضور در عربستان تمایل داشت حداقل خودش را به صورت حضوری معرفی می‌کرد تا به درخواست ۳۰ میلیون یورو خالص در هر فصل پاسخ بدهد.

او به جای پول فکر دیگری در سر دارد: بارسلونا!
و جمله «بیشتر در آینده» که در واقع با دو شکلک خندان همراه شده است، شاید اشاره بروزوویچ به مذاکره با بارسلونا را نشان می‌دهد. او لالیگا را می‌خواهد.


او قبلا با ژاوی صحبت کرده است. باشگاه روی دستمزد سالانه ۷ میلیون یورو خالص با این بازیکن به توافقاتی دست یافته بود. شاید این رقم چندان زیادی نسبت به پیشنهاد سعودی‌ها نباشد، اما از ۶ میلیونی که در اینتر به دست می‎آورد، بیشتر است. مشکل اینجاست که بارسلونا به دلیل مسائل مالی شناخته شده، آزادی عمل چندانی ندارد.

به همین دلیل بروزوویچ به بارسلونا خبر داده که بیشتر از یک هفته نمی‌تواند منتظر پیشنهاد و گفتگوی نهایی بارسلونا با اینتر بماند و شاید پس از آن اگر نتیجه‌ای نیافت، النصر را انتخاب کند!

مشکل اینتر
وضعیت برای اینتر راحت نیست. اگرچه آن‌ها تمایل ندارند تا بازیکنی بااهمیت مانند بروزوویچ را از دست بدهند، اما فروش او آورده مالی مناسبی را برای باشگاه فراهم می‌کند. در واقع اگرچه فروش او در کار نباشد، غیرممکن است که داوید فراتسی از ساسولو جذب شود.

هر اندازه که جدایی بروزوویچ به تاخیر می‌افتد اینتر با سردرگمی و استرس بیشتری در بازار نقل و انتقالات فعالیت خواهد کرد. اینتر اکنون با رد پیشنهاد النصر توسط هافبک کروات در انتظار معجزه بارسلوناست تا با این انتقال بتواند بودجه‌ای برای جذب بازیکنان مدنظرش به دست بیاورد.

برچسب ها: اینتر ، فوتبال ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار