رئیس بنیاد غدیر در استان کرمانشاه گفت : در شب عید غدیر ویژه برنامه‌ای در بلوار طاق‌بستان برگزار می‌شود و هزار و ۱۱۰ نگین انگشتر از حرم امیرالمومنین علی (ع) و از حرم امام حسین (ع) تقدیم حاضران در جشن با عنوان نگین پادشاهی خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابوذر کرمی، رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه گفت : بنیاد غدیر استان کرمانشاه برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان‌ها به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر اجرا خواهد کرد.

وی افزود: برنامه‌های دهه امامت در شهر کرمانشاه با اهتراز بزرگ‌ترین پرچم غدیری به ابعاد ۴۰۰ متر در پارک شیرین آغاز شد.

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه گفت: در عید قربان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری و استانداری کرمانشاه ۱۱۰ راس گوسفند، ۲ راس گوساله ذبح و تقدیم نیازمندان شد و علاوه بر آن ویژه برنامه غدیر جشن بزرگ خیابانی در چهارراه نوبهار با حضور خانواده‌های کرمانشاهی برگزارش د.

رئیس بنیاد غدیر در استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز‌های آینده هر شب در یک نقطه از کرمانشاه با همکاری مساجد و محلات جشن برگزار خواهد شد، برنامه جشن روز شنبه عصر در پارکینگ شهرداری پیاده راه پزشکان، یکشنبه چهارم تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت ۵ بعدازظهر و در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در محله تعاون در مسجد مقداد ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: روز دوشنبه در پارک رهایی محله سراب قنبر یک رویداد بزرگ نقاشی غدیر با حضور دختران و پسران کرمانشاهی با عنوان «به رنگ غدیر» را خواهیم داشت، از دیگر برنامه‌های غدیر در شهر کرمانشاه برگزاری جشن در شهرک دولت آباد در روز سه شنبه ساعت ۱۸ و چهارشنبه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب مسجد نورالحسین جشن برپا می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه و شب عید غدیر ویژه برنامه‌ای در بلوار طاق‌بستان برگزار می‌شود و هزار و ۱۱۰ نگین انگشتر از حرم امیرالمومنین علی (ع) و از حرم امام حسین (ع) تقدیم حاضران در جشن با عنوان نگین پادشاهی خواهد شد.

کرمی یادآور شد: اوج برنامه‌های غدیر در کرمانشاه در روز عید در صبح جمعه ۱۶ تیرماه با برپایی مهمانی باشکوه خواهد بود. پیاده‌روی خانوادگی همراه با پذیرایی است با توجه به تاکید و سفارش بر اطعام در روز غدیر که فرمودند: اگر کسی یک پرس غذا اطعام بدهد به فرد مومنی بدهد گویی ۱۲۴ هزار پیغمبر و اولیاء خدا را دعوت کرده است.

 وی گفت: بر این اساس در روز عید غدیر همه مردم کرمانشاه به این مهمانی به صرف ناهار دعوت هستند و یک رزمایش برای مردم مهمان دوست کرمانشاه برای ایام اربعین خواهد بود. با این شعار که شهر مهمان علی (ع) است جشن روز عید غدیر را باشکوه برگزار کنیم .

برچسب ها: عید غدیر ، دهه امامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.