جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از تدوین ۸۱۵ برنامه برای اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمانشاه خبر داد.

مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه ۱۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و باید از فرصت برگزاری اجلاسیه کنگره شهدا استفاده کنیم تا شفاعت شهدا نصیب ما شود و در برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه از تجربیات استان‌های دیگر استفاده کرده ایم.

وی افزود: ۸۱۵ برنامه در راستای برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمانشاه تدوین شده که ۳۲۲ برنامه در شهرستان‌ها و بقیه برای کمیته‌های استانی با نگاه تبیینی به موضوعات مختلف جامعه هدف به‌ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه اقدامات شهرستان‌ها در راستای برگزاری کنگره شهدا در دفتر مقام معظم رهبری برپا خواهد شد، تصریح کرد: به‌منظور برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان در شهرستان‌های کرمانشاه ۱۰ کمیته اجرایی فعال خواهد شد و البته کمیته‌های بیست و چهارگانه همراه خواهند بود.

قنبری با اشاره به اینکه برگزاری مراسم مرتبط با شهدا سبب گسترش فضایی معنوی در کرمانشاه خواهد شد، خاطرنشان کرد: جنگ با دشمن همچنان ادامه دارد، زمانی با سلاح در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و اکنون در فضای مجازی با جنگ نرم روبرو هستیم که در این عرصه دشمن با تمام توان به میدان آمده است.

وی ادامه داد: رویکرد بسیج و سپاه در حوزه‌های مأموریتی، تلاش برای برگزاری مطلوب‌تر اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمانشاه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.