مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: کارفرمایان تحت پوشش تأمین اجتماعی برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت جرائم فقط تا پایان مردادماه سال جاری مهلت دارند.

منوچهر گودرزی با اشاره به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان، اظهار کرد: طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان ویژه واحدهای صنعتی، معدنی، تولیدی، کشاورزی، خدماتی و صنفی صرفاً در راستای تقویت کارگاه‌های مدیون و حمایت از بخش تولید تصویب و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس این طیف از کارفرمایان تا پایان مردادماه مهلت دارند تا با ثبت درخواست خود به‌صورت غیرحضوری در سامانه es.tamin.ir و پرداخت اصل بدهی به‌صورت یکجا و اقساط از بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با تأکید بر همکاری کارفرمایان در پرداخت به‌موقع حق بیمه تأمین اجتماعی، اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱، اداره‌کل تأمین اجتماعی استان در حوزه پرداخت حقوق به مستمری‌بگیران بیش از ۵ هزار و ۸۷ میلیارد تومان هزینه کرده است.

خاکی رئیس اتاق بازرگانی لرستان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های تأمین اجتماعی استان از تولیدکنندگان و کارآفرینان گفت: تأمین اجتماعی یک صندوق بین النسلی و متعلق به بیمه‌شدگان امروز و بازنشستگان فرداست لذا می‌طلبد همه ما اعم از کارآفرینان، کارگران، تصمیم گیران و مسئولین دولتی و تأمین اجتماعی در صیانت از این صندوق و استمرار حیات تأمین اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.