فردی که از اعتیاد و آزار‌های برادرش به تنگ آمده بود، طی یک نزاع شخصی او را به طرز هولناکی به قتل رساند.

 رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: به دنبال کشف پیکرفردی ناشناس دریکی ازمحله‌های شهرکرمان در حالی که از ناحیه سر، دست، پا و دیگر نقاط بدن با ضربات سلاح سرد هدف اصابت قرارگرفته و به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی درمحل جنایت حاضر شدند و مراتب شناسایی و دستگیری قاتل را در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول شخصی معتاد است، به همین دلیل ازسوی خانواده خود طرد شده است.

وی اظهارکرد: با روشن شدن اختلافات قبلی مقتول با برادرش و همچنین با مشخص شدن ترددیک دستگاه خودرو در صحنه جنایت، دست داشتن برادر قربانی در این قتل محرز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق‌تر ماموران، ارتکاب قتل توسط برادرمقتول به سبب وقوع تنش و نزاع شخصی بین آنان محرز شد که نیرو‌های پلیس آگاهی این متهم را در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار دستگیر کردند.

برچسب ها: قتل ، دستگیری قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلی اکبری
۱۷:۵۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
انسان عاقل خود امید به خدا و با کار کردن روزی خود را از خدا باید گرفت هیچگاه نباید چشمش به اموال پدرش باشد چون روزی هر کس با خداست نه والدین و اقوامین باید با زحمت خود زندگی خود را ادامه دهد تا ان روزی که والدین عمرشان به اتمام رساند و ان وقت به فکر ارث میراث باشند ، بعضی از افرادها که فکر می کردند
Iran (Islamic Republic of)
میلی
۱۴:۳۰ ۱۱ تير ۱۴۰۲
چرا قاتل این زنهای در به دری که تیکه تیکه میکنن در سطح پایتخت پخش میکنند را نمی‌گیریند و قاتل افراد خودتون را شب نشده میگیرید شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ تير ۱۴۰۲
معتاد جاش فقط تو کمپه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
کار بسیار درستی کرد و یه میکروب رو از سر مردم کم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ تير ۱۴۰۲
کشتن معتاد = خنثی کردن مین
آخرین اخبار