امام جمعه تربت‌حیدریه:

سود بالای بانکی و کمبود سرمایه عمده مشکل صنعتگران تربت حیدریه است

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: عمده ترین مشکل صاحبان صنایع این شهرستان سود بالای تسهیلات بانکی و نبود یا کمبود سرمایه در گردش است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی عصر سه‌شنبه پس از بازدید یک روزه از چند واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریه اظهار کرد: فراوانی مشکلات و دغدغه صنعتگران و کارآفرینان شهرستان بیشتر مربوط به سود بالای تسهیلات بانکی و به تبع آن نبود یا کمبود سرمایه در گردش و نیز تداخل مقررات و قوانین است.

وی با بیان اینکه دیگر مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتگران تربت حیدریه مسائل زیرساختی در شهرک صنعتی نظیر آسفالت، خدمات زیربنایی همچون برق و جاده است، گفت: البته این مسائل توسط دستگاه‌های محلی قابل حل است و خوشبختانه مسوولان شهرستان اهتمام لازم برای رفع آن را دارند.

وی افزود: ۷۰ درصد مشکلات صنایع تربت‌حیدریه در دست مدیران محلی و قابل رفع است، اما موضوعاتی همچون سود بالای تسهیلات بانکی، تامین سرمایه در گردش و روان سازی قوانین و مقررات در اختیار دستگاه‌های بالادستی بوده و جا دارد بطور جدی تری مورد توجه قرار گرفته و کارسازی شود.

امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: مشکلات صنعتگران و کارآفرینان باید توسط مدیران استان خراسان رضوی و نماینده مردم شهرستان در مجلس از طریق مقامات کشوری پیگیری و برطرف شود.
معلمی از کارآفرینان و فعالان صنعت و تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: شایسته است در تمام سطوح مدیریتی مشکلات این جهادگران با همت مضاعف رسیدگی و برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.