برق پایدار برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در خراسان رضوی تامین شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان اتخاذ و مدیران برق شهرستان‌ها به کنترل مستمر این موضوع مکلف شدند.

احمد اسدی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۴ و ۱۵ تیرماه) و افزایش دمای هوا در این روزها، رعایت برخی موارد به منظور تامین برق پایدار به مدیریت‌های برق شهرستان‌ها تاکید شد.

او افزود: در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت فیدر‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده شدند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد:گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولدین اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولدین را به صورت مرتب کنترل خواهند کرد و مدیر و مسئول بهره برداری مدیریت برق هر شهرستان در محل برگزاری آزمون سراسری حضور خواهند یافت.

اسدی بیان کرد: همه مدیریت‌های برق شهرستان‌ها خاموشی احتمالی به ویژه در روز‌های برگزاری آزمون را به مرکز کنترل و هدایت شبکه اطلاع رسانی خواهند کرد.

برچسب ها: برق ، آزمون سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار