خراسان رضوی گرمتر می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای سه‌شنبه هفته آینده میانگین دما بین چهار تا ۶ درجه نسبت به امروز در خراسان رضوی افزایش می‌یابد.

آیدا فاروقی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای خراسان رضوی در مناطق گرمسیر برای روز‌های میانی هفته آینده به ۴۰ درجه و بالاتر می‌رسد.

او افزود: روند افزایشی دما در خراسان رضوی از فردا، شنبه آغاز شده و تا بیستم ادامه دارد، بیشینه دمای مشهد برای امروز ۳۳ درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: برای امروز شدت وزش باد به خصوص در مناطق بادخیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین میزان ابرناکی در دامنه بینالود و بخش‌هایی از شمال غرب استان افزایش می‌یابد که با احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

فاروقی بیان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور و تربت‌جام با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

او تصریح کرد: طی این مدت فریمان با ۱۵ درجه سلسیوس و سرخس با ۳۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند. همچنین روز گذشته دمای هوای مشهد نیز بین ۲۳ تا ۳۴ درجه در نوسان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.