رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

تربیت نسل جوان مومن از اهداف آموزش در بسیج است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تربیت نسل جوان مومن، انقلابی و پای کار از اهداف آموزش و تربیت در بسیج است.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر چهارشنبه در نشست تخصصی با مسوولین بخش‌های مختلف سپاه و بسیج استان مرکزی در اراک، گفت : امروز به برکت فرهنگ و گفتمان بسیج، جوانان مومن، انقلابی، با نشاط و روحیه جهادی در پایگاه‌های بسیج می‌درخشند و استعداد‌ها و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور می‌رسانند و منشا خیرات و برکات فراوان برای ملت و جامعه هستند.

وی بیان کرد: تحقق ایران قوی مهمترین چشم‌انداز بسیج است و این مهم با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و روحیه جهادی محقق خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: آموزش، تعلیم و تربیت در بسیج در راستای توانمند سازی بسیجیان برای اجرای ماموریت‌های بسیج در بخش‌های مختلف یکی از مهمترین برنامه‌ها است.

سردار سلیمانی گفت: در طول این سال‌ها حضور بسیج در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف با کارآمدی و توانمندی همراه بوده و بسیج نقش موثری در امیدآفرینی داشته و امروز بسیج علمدار و متولی شکوفایی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است.

وی تاکید کرد: بسیج در تحقق اهداف و مسیر پیشرفت کشور و اعتلای نظام اسلامی حرکتی شتابنده و افقی مشخص دارد و امروز بسیج با جهاد‌های مختلف و کارآمد بودن در عرصه‌های گوناگون از علمی و تحقیقاتی تا دفاعی و فرهنگی توانسته کارآمدی و قدرت نظام اسلامی را به رخ بکشاند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی بیان کرد: استان مرکزی در حوزه‌های مختلف توانمندی‌ها و ظرفیت‌های قابل توجهی دارد و وجود برخی ظرفیت‌ها در این استان همچون کربلایی کاظم ساروقی و ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی قابل توجه و نقطه قوت است.

سردار سلیمانی با تقدیر ویژه از بسیجیان مرکزی گفت: بسیجیان این استان در همه حوزه‌ها و در بخش‌های عمومی و هم تخصصی خوش درخشیدند و در میدان‌های مختلف خدمت رسانی و دفاع از ارزش‌های اسلامی اقدامات موثری انجام دادند.

وی از همه بسیجیان دلاور و سلحشور استان مرکزی که با روحیه جهادی و انقلابی در طی سال‌های اخیر و خصوصا یک سال گذشته توانستند اقدامات بسیار امیدبخش و دلگرم کننده را به یادگار بگذارند تقدیر و تشکر کرد و از فرماندهی سپاه استان و مسوولین بخش‌های مختلف سپاه و بسیج استان نیز قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.