رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش :

معلمان مدارس غیردولتی شناسنامه دار می‌شوند

محمدزاده گفت: معلمان مدارس غیر دولتی در راستای ارتقای صلاحیت، بهسازی، دانش‌افزایی و توانمندسازی شناسنامه‌دار می‌شوند.

 احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با برگزاری دوره‌های تخصصی ۳۶۰ ساعته مدون برای معلمان مدارس غیر دولتی، کارت صلاحیت حرفه‌ای معلمی برای آنان صادر شده و هیچ معلمی در رشته غیر مرتبط تدریس نخواهد کرد.

او با اشاره به کیفی‌سازی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و مراکز غیردولتی نیز افزود: با تبیین الگوی توسعه‌ای کیفی مدارس و مراکز غیردولتی به دنبال تربیت دو فضای آموزشی و تربیتی در این مراکز اموزشی هستیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با شناسایی خلاقیت‌ها و توسعه آن در مدارس دولتی، امیدواریم بتوانیم کمک حال این مدارس در نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم گلی
۰۹:۱۲ ۱۷ تير ۱۴۰۲
مگه دامداری باز کرده آموزش و پرورش ؟ الان تو خارج حیوانات و گوساله ها ی شیر ده هم شناسنامه دارن . واقعا متاسفم . این قدر اهانت . می توانید دوره های ضمن خدمت رایگان و آموزش های روز به معلم ها بدهید ، شما حتی می توانید با دادن این آموزش های ضمن خدمت رایگان به معلم های تان آموزش عالی و کلا کلاس های آموزش را در کل کشور متحول کنید .
عجالتا راننده های بی حجاب سرویس ها را که قبل از این هرج و مرج آرایشی هم بوده و آهنگ های دوزاری گوش می داده اند داخل سرویس و دانش آموز روزانه مجبور بوده حداقل دو ساعت مفید را برای رساندن یا سوار کردن دانش آموزان دیگر در سرویس مورد نظر بگذراند ، شناسنامه هایشان را نگاهی بیاندازید ، شاید بفهمید معنای امنیت سالم رساندن روح و روان بچه ها به مقصد خانه و مدرسه هم هست . واقعا متاسفم .
آخرین اخبار