بیش از ۱۲ هزار معلم خراسان رضوی برای نقل و انتقالات داخلی ثبت تقاضا کردند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ۱۲ هزار و ۲۳۸ معلم استان برای نقل و انتقالات داخل استانی تقاضای خود را ثبت کردند.

ابوالفضل حسینی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ۱۵مرداد ماه نتایج بررسی درخواست‌ها در زمینه نقل و انتقال اعلام می‌شود.

او افزود: در راستای حمایت از معلمان و احتزام به شرایط آنان و نیز جوانی جمعیت با درخواست نقل و انتقال معلمان دارای فرزند زیر ۲ سال، همکاران سرپرست خانوار دارای فرزند زیر۱۸ سال، همکارانی که تک فرزند هستند و والدین بیمار دارند و نیز زوجین معلم که فاصله بیشتر از ۱۰۰ کیلومتری از محل خدمت دارند و موارد مشابه به صورت استثناء تا پایان مدت شرایط خاصشان موافقت می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: سال گذشته از مجموع بیش از هشت هزار تقاضای نقل و انتقال معلمان، با جا به جایی چهار هزار و ۴۱۹ نفر موافقت شد و به این ترتیب سال گذشته برای نخستین بار ۵۵ درصد درخواست‌های نقل و انتقال مورد موافقت قرار گرفت و امسال نیز پیش بینی می‌شود حداقل با نیمی از درخواست‌ها موافقت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.