گره گشایی از مشکلات مردم در روز عید غدیر/ملاقات عمومی استاندار فارس با شهروندان

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در روز عید غدیر خم با حضور در مسجد وکیل شیراز مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و دستوراتی در جهت حل آن‌ها صادر کرد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در روز عید غدیر خم با حضور در مسجد وکیل شیراز مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و دستوراتی در جهت حل آن‌ها صادر کرد.

در این جلسه ملاقات عمومی که از تعدادی معاونان استاندار، مدیران کل استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات ۴۰ نفر از مراجعان بررسی شد.

استاندار فارس ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و قدردانی مدیرانی که در این جلسه حضور یافتند، گفت: بر اساس فرمایش امیرالمومنین (ع)، مدیران باید برخی اوقات بدون واسطه پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

ایمانیه گفت: بهترین هدیه‌ای که امیرالمومنین (ع) به مدیران داده همین است که بتوانند گره از مشکل مردم بگشایند و مشکل آن‌ها را حل کنند.

او گفت: امیدواریم که در این ملاقات و سایر ملاقات‌های عمومی که تاکنون با مردم داشته ایم توانسته باشیم گره‌ای از مشکلات و مسایل مطرح شده باز کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: عمده مشکلاتی که در امروز از سوی مراجعان مطرح شد مربوط به حوزه مسکن از جمله طرح نهضت ملی مسکن و ودیعه مسکن بود که در این زمینه دولت در طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات متعددی برای واجدین شرایط فراهم کرده است.

ایمانیه گفت: البته اجرای این طرح با مشکلاتی نیز همراه است از جمله اقساط تسهیلات که ممکن است در مقایسه با درآمد برخی متقاضیان بالا باشد که این مسایل نیز در حال تدبیر است و امیدواریم در جلسه آتی ویدئو کنفرانسی رییس جمهور با استانداران بخش دیگری از مشکلات این حوزه حل شود.

او گفت: مسئله دیگر مطرح شده در ملاقات عمومی امروز مربوط به اشتغال بود که امیدواریم برای کسانی که حاضر به کار در کارخانه‌ها هستند بتوانیم این فرصت را فراهم کنیم.

استاندار فارس گفت: هم اینک فرصت و زمینه خوبی در این زمینه فراهم شده و شهرک‌های صنعتی استان پذیرای نیرو‌های جوانی که مایل به کار در کارخانه‌ها باشند، هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار