فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان، ۱۶ تن آرد یارانه‌ای توزیع خارج از شبکه در محور میاندوآب به تبریز کشف شده است.

سرهنگ فخرالدین رستم پور فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی انتظامی میاندوآب در خصوص فعالیت افرادی در زمینه خرید آرد یارانه‌ای در شهر‌های همجوار و حمل، فروش و توزیع خارج از شبکه در شهر‌های مرکزی کشورمان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو ۱۰ چرخ حامل آرد را در محور میاندوآب به تبریز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۶ تن شامل ۴۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستم پور با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سنگین در این زمینه، اضافه کرد: سه نفر متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی ادامه داد: پلیس با افرادی که در شرایط اقتصادی کنونی با قاچاق و یا احتکار کالا و اقلام ضروری زندگی و معیشت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس مبارزه با کالا و ارز در جریان بگذارند.

میاندوآب با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.