یک کشته و ۲ مجروح در برخورد موتورسیکلت‌ها/کشف گازوئیل در عوارضی قزوین - کرج

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی آسیابی رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه موتور سیکلت در محدوده ورودی شهر محمود آباد نمونه بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد راکب یکی از موتور سیکلت‌ها به صورت خلاف جهت در حال حرکت بوده و منجر به بروز این حادثه شده است.

رئیس پلیس راهور استان بیان داشت: در این حادثه راکب موتور سیکلت به همراه راکب و سرنشین موتور سیکلت دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند، اما متاسفانه راکب موتور سیکلتی که به صورت خلاف جهت در حال حرکت بود علیرغم تلاش‌های کادر درمان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

کشف گازوئیل در عوارضی قزوین - کرج 

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-کرج به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.