بازار مازندران در روسیه ایجاد می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برنامه ریزی برای ایجاد بازار مازندران در روسیه خبر داد.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: تلاش داریم در سفر هیئت تجاری مازندران به روسیه، استان را به خوبی معرفی و برای ایجاد بازار در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی کنیم.

او افزود: سفر روسیه در قالب هیئت تجاری واقتصادی با استانداری مازندران برای ۳ استان آستاراخان، ولگاگراد و مسکو روسیه برنامه ریزی شده است.

برزگر موضوع گردشگری را یکی از محور‌های اصلی این سفر عنوان کرد و گفت: دو بخش معرفی جاذبه‌های طبیعی، میراثی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دستور کار این سفر قرار گرفته است.

او به ایجاد همکاری‌های دو طرف و ورود گردشگران دو کشور به این استان‌ها و مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه گردشگران روسی، مازندران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، جلساتی با آژانس‌های خدمات مسافرتی استان‌های آستاراخان، ولگاگراد و مسکو برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

برزگر همچنین در حوزه صنایع‌دستی، گفت: امیدواریم در بخش صادرات محصولات صنایع‌دستی، تولید محتوا، نمایش محصولات صنایع‌دستی و همچنین واردات مواد اولیه همچون چوب دستاورد‌های خوب این سفر برای استان مازندران باشد.

او زمان این سفر را از ۲۶ الی ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: تلاش داریم در این سفر استان مازندران را به خوبی معرفی و برای ایجاد بازار در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی کنیم.

برزگر در خصوص ره آورد این سفر برای استان در زمینه توسعه گردشگری و سرمایه گذاری، گفت: سرمایه گذاری خارجی می‌تواند اثرگذاری بسیاری در توسعه استان داشته و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مازندران را در زمینه‌های مختلف در عرصه بین‌المللی معرفی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار