مسوولان رسانه‌ای قرقیزستان از بخش های مختلف صدا و سیمای استان اصفهان بازدید کردند.

 مدیر کل صدا و سیمای اصفهان در نشستی با این فعالان رسانه‌ای با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی و اقتصادی در استان اصفهان گفت: فرهنگ، رسانه و آموزش موضوعی مهم در تعمیق روابط ملت‌ها است و این مشترکات زمینه ارتباطات بیشتر کشور ایران و قرقیزستان را فراهم می‌کند.


یوسف افشار نیا افزود: صداو سیمای مرکز اصفهان با ظرفیت‌های فنی و نیرو‌های حرفه‌ای خود آمادگی همکاری جدی در حوزه برنامه سازی و آموزش و انتقال تجربیات به فعالان رسانه کشور قرقیزستان را دارد.


او با اشاره به سوابق تاریخی هنر، ادبیات و فرهنگ دیرینه ایرانی و قرابت مردم دو کشور گفت: از توسعه و تعمیق روابط فرهنگی و رسانه‌ای میان دو ملت و دو کشور حمایت می‌کنیم.


«محمد جان بردیشف» مدیر شبکه باتکند مدیا به نمایندگی از هیئت قرقیزستان با اشاره به زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی استان اصفهان از مهمان نوازی مردم اصفهان تقدیر کرد گفت: تلاش می‌کنیم تصویر واقعی را از ایران به جامعه خود منتقل کنیم.


او با اشاره به توانمندی‌های و ظرفیت‌های موجود در صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: برای تیم رسانه‌ای قرقیزستان این امکانات فنی و تجهیزات به روز و نیرو‌های متخصص در استان اصفهان شگفت آور بود.

تعدادی دیگر از مدیران رسانه‌ای قرقیزستان هم اعلام آمادگی خود را برای تولید برنامه‌های مشترک در حوزه‌های گردشگری و فرهنگی دو کشور اعلام کردند.


در این دیدار، درباره تبادل اخبار و برنامه سازی در زمینه‌های دیگر و افزایش سطح همکاری و تبادل در سطح رسانه بین دو کشور بحث و گفتگو شد.


این فعالان رسانه‌ای از استودیو ویژه خبر، تحریریه خبرگزاری صدا و سیما و همچنین از چندین استودیوی فضای باز و سرپوشیده تولید سیما و استودیوی موسیقی وبرنامه‌های تولیدی و زنده رادیو اصفهان بازدید کردند.


گروهی از فعالان اجتماعی و رسانه‌ای قرقیزستان متشکل از ۲۱ نفر با هدف آشنایی با توانمندی‌های کشورمان به ایران سفر کرده اند که به دعوت خبرگزاری فارس بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار