راه اندازی مرکز اعصاب و روان ویژه آقایان در بویراحمد

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:مرکز اعصاب و روان مردان با حضور مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان در یاسوج راه اندازی شد

 آریا با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی برای بهبود کیفیت خدمات مراکز زیر مجموعه این نهاد گفت: امیدواریم مسئولان ستاد سازمان بهزیستی کشور با توجه به محرومیت استان موانع و مشکلات پیش روی این مراکز را رفع کنند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: مرکز ارائه خدمات به بیماران اعصاب  و روان با ظرفیت ۵۰ نفر با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج راه اندازی شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴ مرکز شبانه روزی مراقبتی بیماران روانی مزمن در استان فعالیت دارند که خدمات مراقبتی و توانبخشی به بیماران هدف ارائه می‌دهند.

مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح این مرکز هفته بهزیستی را بهترین زمان برای آگاه سازی عمومی از عملکرد، دستاورد‌ها و فعالیت‌های بهزیستی است.

محمدرضا کاظم زاده با قدردانی از تلاش‌ها برای رفع موضوع انحصار طلبی مراکز در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارائه دستاورد‌ها و خدمات ارائه شده بهزیستی به جامعه هدف و آگاه سازی عموم مردم ضروری است.

 ۲۴ لغایت ۳۰ تیرماه هفته بهزیستی نامگذاری شده است که برنامه‌های این هفته با شعار «برای مردم، برای به زیستن» اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.