افتتاح اتاق مادر و کودک در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در راستای طرح جوانی جمعیت اتاق مادر و کودک در اداره کل بهزیستی این استان راه اندازی شد.

محمد کریم آریا گفت: اتاق مادر و کودک براساس ماده ۲۲ قانون حمایت از جمعیت و جوانی برای مادران دارای فرزند زیر دو سال این سازمان راه اندازی شد.
 
مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اتاق با رعایت استاندارهای لازم و با اعتباری بالغ بر  ۵۰ میلیون تومان مهیا شده است.
 
او گفت: بهزیستی، به عنوان سازمان متولی پیشگیری و  کنترل آسیب های اجتماعی و در راستای مسئولیت های اجتماعی که دارد؛ خود را ملزم و پایبند به اجرای طرح های تثبیت جایگاه خانواده می داند.
 
محمدکریم آریا افزود: در این سازمان از هرگونه طرح و یا برنامه در خصوص تسهیل گری برای تحقق و اجرای برنامه های جوانی جمعیت  و حمایت از خانواده استقبال می شود.
 
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری  نیز  بر  الزام ماده ۲۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و راه اندزی اتاق مادر و کودک توسط دستگاه های اجرایی با رعایت استانداردهای لازم تاکید کرد.
 
عاطفه السادات مدبر نژاد افزود: عملکرد بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نخستین دستگاه اجرا کننده قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده قابل تقدیر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.