تشکیل کارگروه تخصصی معاینه فنی جهت شناسایی خدمات

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران دارای فضا و موقعیت بسیار مناسبی ارائه خدمات تجمیعی خودرو علاوه بر معاینه فنی هستند.

شادی مالکى گفت: اقدامات چند ماه اخیر با دو رویکرد مشخص انجام شده است. رویکرد نخست مربوط به ماموریت سازمانی و تسهیل در ارائه خدمات معاینه فنی به شهروندان بوده و رویکرد دوم در ارتباط با توسعه کسب و کار و تعریف پروژه‌های جدید درآمدزا در مقیاس کوچک است. البته این دو رویکرد از یکدیدگر مستقل نبوده و به نوعی می‌توان گفت مکمل یکدیگرند.

وی در خصوص راه اندازی خدمات جدید در مراکز معاینه فنی شهر تهران با هدف ایجاد درآمد بیان کرد: مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران دارای فضا و موقعیت بسیار مناسبی برای راه اندازی پردیس خودرویی و ارائه خدمات تجمیعی خودرو علاوه بر معاینه فنی می‌باشند که این ستاد بدون تردید جهت شناسایی و احصاء این فضا‌ها و خدمات قابل تعریف در آن نیاز به مشارکت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی را در این ارتباط دارد.

گفتنی است راه اندازی واحد پرتابل (نسل جدید واحد‌های سیار معاینه فنی) با قابلیت حضور در مجتمع‌های مسکونی و همچنین راه اندازی خدمات انجام معاینه فنی بدون حضور مالک خودرو به نحوی که خودرو در محل مشتری توسط اپراتور تحویل و کلیه امور معاینه فنی توسط آن شخص انجام شود از طرح‌هایی است که اجرای آن برنامه ریزی گردیده و بدون تردید مشارکت بخش خصوصی در این ارتباط می‌تواند در تسریع و تکمیل اجرای آن موثر باشد.

برچسب ها: معاینه فنی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار