تهیه ۱۰ استاندارد بافت با قلاب در چهارمحال و بختیاری

تاکنون ۱۰ استاندارد بافت با قلاب در چهارمحال و بختیاری تهیه شده است و همزمان با هفته ملی مهارت رونمایی خواهد شد.

علیرضا کریمزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تهیه و تدوین استاندارد رشته‌های جدید و متناسب با ظرفیت‌های بومی گفت: ۲۰ استاندارد بافت در استان تهیه و تدوین شد.

وی افزود: تهیه و تدوین سند و استاندارد‌های این بخش با همکاری مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای و کارشناسان شرکت نساجی حجاب شهرکرد در حال تدوین است.


بیشتر بخوانید


کریمزاده اظهار داشت: در راستای اجرای سند حرفه‌ای برای پوشاک با قلاب ۱۲ استاندارد، بافت با میل ۱۰ حرفه و پارچه‌بافی ۹ استاندارد تدوین خواهد شد که تاکنون در پوشاک با قلاب ۱۰ استاندارد تهیه شده که همزمان با هفته ملی مهارت رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سند حرفه‌ای بافت برای استان تا آخر شهریورماه امسال تکمیل و رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای تدوین سند حرفه‌ای بافت چند حرفه مانند چغابافی که مختص استان است و مربی آن نیز وجود دارد، استاندارد توسط مربیان آماده شده و در مابقی حوزه‌ها نیز با همکاری کارشناسان کارخانه حجاب اجرا می‌شود.
کریمزاده افزود: تاکنون بیش از شش هزار و ۵۰۰ استاندارد آموزشی در فنی و حرفه‌ای کشور تهیه و تدوین و در سایت آموزش فنی و حرفه‌ای بارگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار