معاون فنی عمرانی شهرداری قم گفت: تمام ۸۰ پروژه‌ عمرانی فعال زودتر از زمان‌بندی قرارداد آن به بهره‌برداری خواهند رسید.

عباس حلوایی زاده در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، ضمن ارائه گزارش از پروژه‌های در حال اجرا در شهر قم اظهار داشت: امروز شهر قم جزو فعال‌ترین شهر‌های کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و باوجود تمام مشکلات اقتصادی حاکم در کشور هیچ پروژه‌ای در قم غیرفعال نیست.

اوتعداد پروژه‌های فعال در اداره نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم را ۸۰ عنوان ذکر کرد و افزود: از این ۸۰ پروژه فعال ۱۶ مورد آن مربوط به احداث پل، تقاطع، تونل و خیابان است که اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به آن اختصاص داده‌شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر احداث ۱۰ بوستان و فضای سبز در دستور کار بوده که مبلغی در حدود یک هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای آن در نظر گرفته‌شده است.

او ادامه داد: امسال ساخت سه پارکینگ نیز در مرحله اجرا داریم که اعتبار آن سه هزار میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده و همچنین ۲۸ پروژه در حوزه زیرساخت برقی و مکانیکی در شهر بااعتباری در حدود دو هزار میلیارد در حال اجرا است.

حلوایی زاده تعداد پروژه‌های حوزه خدمات را سه مورد اعلام کرد و گفت: ۱۴ پروژه ساختمانی بااعتبار دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، ۶ پروژه هدایت آب‌های سطحی بااعتبار ۷۵۳ میلیارد ریال و ۳ پروژه خدماتی بااعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال نیز در حال اجرا داریم

او در پایان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام پروژه‌ها زودتر از زمان‌بندی قرارداد آن تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم خدمت کوچکی به مردم شهر قم ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار