رشد سه برابری اعتبارات نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه دولت برای نوسازی و توسعه مدارس گفت: اعتبارات نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم سه برابر رشد کرده است.

غلامعلی حیدری امروز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: در طول ۲ سال اخیر شاهد پویایی و حرکت رو به جلو در آموزش و پرورش استان هستیم که نتیجه تلاش جمعی این مجموعه بوده است، اما نباید به این وضعیت قانع و راضی باشیم و تلاش خود را ادامه دهیم.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های اقناع و فعالیت‌های تبیینی در فصل تابستان تاکید کرد و گفت: نمونه این برنامه‌ها را در جشن غدیر با حضور گسترده دانش‌آموزان و هیات‌های عزاداری شاهد بودیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری آسیب‌شناسی برنامه‌های گذشته را موضوع مهمی در پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: با آسیب‌شناسی می‌توان معایب موجود را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.


بیشتر بخوانید


حیدری یادآور شد: زیباسازی، نوسازی و بازسازی مدارس نیز مهم است و باید در تابستان مدنظر قرار گیرد.

وی تحقق عدالت آموزشی را از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این مهم باید به جد در استان پیگیری شود و همه دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم از خدمات آموزشی بهره‌مند شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حرفه‌آموزی جایگزین مدرک‌گرایی شود، اظهار داشت: در همین راستا می‌توان از ظرفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره گرفت.

حیدری جذب خیرین را عامل مهمی برای پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: برگزاری تور برای خیرین و بازدید از طرح‌ها می‌تواند در جذب آن‌ها موثر واقع شود.

وی یادآور شد: برخی گزارش‌ها نیز حاکی از افت تحصیلی برخی دانش‌آموزان دارد که این مهم باید به دقت بررسی شود هرچند بخش زیادی از آن به سند ۲۰۳۰ برمی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار