مدیر عامل آبفا فارس خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ درصد طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری در حوزه آب و فاضلاب

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: این شرکت طرح‌های مصوب دور اول سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه آب و فاضلاب را به طور کامل اجرا کرده است.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس اظهار کرد: بلافاصله پس از پایان سفر رئیس جمهور و هیأت دولت، در شرکت آبفا استان کارگروهی تخصصی متشکل از مدیر عامل و جمعی از متخصصان خبره حوزه آب و فاضلاب به منظور پیگیری و تحقق مصوبات این سفر تشکیل شد که این کارگروه مکلف به ارائه گزارش پیشرفت کار طبق برنامه زمانبندی شدند.

او با بیان اینکه در پرتو کار و تلاش مضاعف و برنامه مدون ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان فارس را اجرا کرده ایم، گفت: در سفر نخست رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان فارس، در حوزه‌ی آب و فاضلاب استان، پروژه‌های مهم و اثر گذاری تصویب و ابلاغ شد.

صادق پور تصریح کرد: این طرح‌ها شامل اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان‌های مرودشت، استهبان، سرچهان، کازرون و نی ریز با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال بود.

او ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌هایی در ۷ شهر استان شامل اختصاص هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های فاضلاب از محل سهم دولت جمهوری اسلامی در تفاهم نامه‌ی همکاری با بانک توسعه اسلامی به منظور ایجاد تأسیسات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در ۶ شهر نی ریز، داراب، فیروزآباد، سپیدان، آباده و فسا و اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر کازرون بود. 

صادق پور اضافه کرد: در اجرای کامل این طرح‌ها در زمان مطلوب موفق بوده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار