مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تامین اتاق مادر و کودک برای حفظ کرامت مادران در ادارات و مدیریت‌های آموزش و پرورش ضرورت دارد.

رضا رضایی در جلسه کارگروه استانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: همه ادارات و مدیریت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان به منظور آرامش و تکریم منزلت بانوان ارباب رجوع و مادران شاغل بایستی اتاقی برای مادر و کودک در نظر گرفته شود.

او افزود: به منظور دانش افزایی و ارتقای آگاهی همکاران در خصوص الگوی خانواده متعالی و تبیین ویژگی‌های الگویی خانواده آرمانی در اسلام، تقویت فرهنگ اسلامی به همراه کسب مهارت‌های لازم برای همکاری مشترک و راهبرد‌های سازگاری مثبت، دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از همکارانی که طی یکسال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند، در هفته‌های آتی تجلیل می‌شود.

رضایی گفت: در توسعه و گسترش رشته‌های متناسب با نقش زنان در جامعه و به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ادامه تحصیل دختران، با توجه به بودجه اختصاصی سفر رئیس جمهور به استان کرمان، سه خوابگاه دخترانه تا پایان شهریور ماه تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار