آقای مهرداد بذرپاش گفت: در حال رفع موانع پیش روی این صنعت بزرگ هستیم و همین با اهمیت و مردمی بودن این صنعت خود باعث می شود که همواره در روز از این صنعت نقد همواره شنیده شود.
به گفته وزیر راه و شهرسازی ، وقتی که درباره صنعت بزرگ هوایی صحبت می کنیم از یک صنعت فناورانه و مردم پایه صحبت می کنیم و در مرز فناوری است و اولین اشتباه آخرین اشتباه آن خواهد بود و متاسفانه شاهد آن هستیم که فناوری در این صنعت روز به روز عرضه می شود، اما با تحریم ها ی که وجود دارد همواره با این تحریم ها مقابله می کنیم.
او گفت: صنعت هوایی فوق العاده مردم پایه است، قضاوت درباره صنعت را اکثر مردم انجام می دهند و وقتی یک هواپیما تاخیر می خورد.مردم اصلی ترین نقد کنندگان و قضاوت کنندگان هستند.
بذرپاش گفت: در حال تصویب ۲۷ نقطه برای ایجاد شهر ساحلی هستیم که برخی از نقاط فرودگاه می خواهند و ما باید برای آن برنامه ریزی کنیم.
وزیر راه وشهرسازی گفت: وقتی روزانه در این کشور ۱۲۰۰ پرواز رخ می دهد و بیش از ۵۰ هزار نفر مسافر ارائه خدمت می کند و پلیس مستقر و خود شرکت فرودگاهها مستقر است بنابراین در این حوزه باید برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد.
او ادامه داد: به فضل خدا دست سوداگران قطع خواهد شد و ظلم وجود دارد و این حجم عظیم و عملیات پروازی که برخی از سوداگران آن را بهم می زنند را اصلاح می کنیم.
بذرپاش گفت: در ایمنی بالا و سطوح پروازی باید تمامی پرواز ها صورت گیرد و این در شرایطی است که مردم همواره پرواز های داخلی را با پروازهای خارجی مقایسه می کنند و در برخی از شرایط مردم حق دارند اعتراض کنند و البته این اعتراض خود باعث رشد شکوفایی و ارتقای سطح خدمات می شود.
او گفت: توسعه ناوگان هوایی یکی از اولویت های اصلی است و در حال حاضر تقاضا بیش از ۴تا ۵ برابر عرضه است و ما باید هرچه سریعتر این عرضه را افزایش دهیم و اصلی ترین موانع را تا پایان سال برطرف می کنیم.
بذرپاش گفت: افزایش سطح خدمات فرودگاه به صورت کمی و کیفی است را به صورت مدوام پیگیری می کنم و در برخی از مواقع من خودم از تاخیرهای اذیت میشوم وخودم مستقیم پیگیری میکنم.
او افزود: زمانی که نظارت نباشد، انحراف را رخ می دهد و نظارت دقیق و درست سطح و سطوح کیفیت را افزایش می دهد.
بذرپاش گفت: تدارک ویژه برای مسکن کارکنان بخش هوایی و فرودگاهی و برای افزایش در تلاش هستیم تا آن را اجرایی کنیم.