هوشمند سازی نظارت بر بازار میوه

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، از هوشمندسازی بازرسی بازار میوه استان به منظور برقراری عدالت خبر داد.

محمد علی حاتمی زاده سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نشست طراحی نرم افزار هوشمند سازی بازرسی و نظارت بر بازار میوه استان یزد با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار میوه گفت: با اجرای هوشمندسازی بازرسی‌ها می‌توانیم اطلاعات بیشتر و دقیقتری بدست آورده و تحلیل درستی از این داده‌ها و اطلاعات داشته باشیم که مهمترین و اصلی‌ترین نتیجه آن برقراری عدالت در بازرسی‌ها است.

او افزود: اطلاعات به دست آمده از این نظارت‌ها باید درسیستم ذخیره سازی شده و تحلیل آماری شود که این امر در زمینه‌های مختلف از جمله پراکندگی مکانی، آسیب شناسی قیمت‌ها، شناسایی گلوگاه‌های فساد و پیشگیری از تخلفات با اهمیت است. 

به گفته سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، هدف سازمان کمک به بازار میوه بوده و برای این منظور، خواستار همکاری رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار هستیم.

اکبرزاده مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه درسیره پیامبر و ائمه بر نظارت در بازار بسیار تاکید شده است افزود: این نشست نوید یک حرکت خوب بوده که قدم اول آن شفاف سازی وکسب اطلاعات دقیق است. 

او با اشاره به اینکه نظارت انجام شده بر بازار بسیار خوب بوده است، گفت: امیدواریم این اقدامات باعث ایجاد تعادل در بازار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
اگر هزار تا هوشمند سازی کنید قیمت میوه همین است شما هوش مسئولان را بالا ببرید مسئله حله