غلامرضا گفت: اثبات پایبندی به شاخص‌های مجری امری، بسیار مهم و حائز اهمیت است که می‌تواند به برگزاری انتخاب سالم بر مبنای اصل امانتداری و حفظ و صیانت از آرا مردم کمک کند.

 محمدرضا غلامرضا  در هفتمین دوره آموزش منطقه‌ای ستاد انتخابات در چابهار اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که همایش ۲ روزه منطقه‌ای آموزش انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران و مجریان انتخابات استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، در بندر چابهار در حال برگزاری است و موارد لازم و کاربردی در این دوره به خوبی تبیین شد.

وی بیان کرد: میانداری و بی‌طرفی از شاخص‌های مهم مجریان انتخابات است که موجب هم‌افزایی و فراهم شدن زمینه اعتماد در بین ۲ جامعه رای‌دهندگان و نامزدان انتخاباتی می‌شود.

معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری در انتخابات یک تکلیف همگانی است که همه باید بر مبنای کار جهادی و تدبیر به‌موقع از بروز کوچکترین اخلال در امور انتحابات پیشگیری کنیم.

وی افزود: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات حتما باید تسلط و تجربه کافی برای برگزاری انتخاباتی سالم داشته باشند و در برخورد و تعامل عادلانه با نامزدهای انتخاباتی بخصوص در بهره‌مندی از امکانات عمومی که جزو تغییرات جدید قانون بوده را اصلی مهم و اساسی، نهایت دقت، همراهی و همکاری را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار