شاخص کل بورس با رشد ۳۹ هزار و ۳۸۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحدی ایستاد.

امروز چهارشنبه (۱۴ مرداد) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۷۶ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۹۲۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص شاخص کل بورس با رشد ۳۹ هزار و ۳۸۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «خودرو» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۱ هزار و ۸۵۹ واحدی روی پله ۷۱۷ هزار و ۷۷۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۱۸۲ هزارمیلیارد تومان رسید..
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۴۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
افران، اهرم وپالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبیمحح، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
کارا، اعتماد و ثبات بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و خاور بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
طی دو سال گذشته اگر شخصی به جای سرمایه‌گذاری در بورس، در بازار دلار و سکه سرمایه‌گذاری می‌کرد، به ترتیب حدود 95 و 157 درصد بازدهی کسب می‌کرد. حتی اگر این شخص سرمایه خود را در بانک سپرده‌گذاری می‌کرد فارغ از تحمل تمامی استرس‌ها، در این مدت سود حدود 45 درصدی نصیبش می‌شد.
ولی با سرمایه گذاری در بورس سود 150 درصدی سکه و 95 درصدی دلار و 45 درصدی بانک از دست رفته و 50 درصد هم ضرر و زیان تجربه کرده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
ارزش معاملات داره میگه که یکی دو روز دیگه بازار دوباره منفی میشه و این یک نوسان کوچک هست
آخرین اخبار