رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان کرمانشاه گفت : از ۱۵ مرداد آماده‌باش رسمی و ارائه خدمات اکیپ‌های صنعت آب و برق در مرز خسروی آغاز خواهد شد.

رضا داودی رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان کرمانشاه در خصوص تأمین آب و برق پایدار زوار اربعین حسینی، گفت : امسال همچون سنوات گذشته میزبان زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد از زائران کشور از استان کرمانشاه عبور خواهند کرد که برخی از آن‌ها برای عزیمت به عتبات عالیات، مرز خسروی را انتخاب می‌کنند و برخی هم از اسلام آبادغرب، شهر حمیل و... به سمت دیگر مرز‌های خروجی می‌روند.

رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان کرمانشاه گفت: از کنگاور، ورودی استان تا شهر‌های مسیر عبوری زوار برای موکب‌ها، پارکینگ‌ها، زائرسرا‌ها و... آب و برق پایدار تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: در پایانه مرزی خسروی خدمات در حوزه آب شامل آب پایدار و توزیع آب بطری شده سرد، سرویس‌های بهداشتی، دفع فاضلاب به صورت گسترده ارائه می‌شود.

داودی اضافه کرد: در طول مسیر قصرشیرین به خسروی تا نقطه صفر مرزی، تانکر‌های آبرسانی سیار، تانکر‌های ثابت و کلمن‌های آب مستقر می‌شود و مابقی خدمات در خاک عراق در پایانه منذریه براساس برنامه‌ریزی‌های مشخص شده، خدمات آب و برق را ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه از ۱۵ مرداد استقرار رسمی اکیپ‌های صنعت آب و برق و ارائه خدمات آن‌ها آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در حوزه آب و برق پروژه‌هایی در راستای توسعه زیرساخت‌ها درحال انجام است و تا قبل از برگزاری مراسم اربعین پروژه‌ها به اتمام می‌رسد. ان‌شاءالله امسال نسبت به سال گذشته میزبانی بهتر برای زائران خواهیم بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.