مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مدیریت دارایی‌های سازمان بنادر و دریانوردی به مثابه یک مقوله مهم مدیریتی در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی یکی از وظایف مهمی است که در حوزه فنی و نگهداری می‌باید سرلوحه کار قرار بگیرد.

ابوطالب گرایلو گفت: ارتقاء بهره‌وری تجهیزات استراتژیک از مهم‌ترین اهدف این اداره کل است،  به منظور تأمین و توسعه تجهیزات استراتژیک علاوه بر تعمیر و نگهداری ادواری، در چارچوب مقررات و روال قانونی از توان بخش خصوصی نیز استفاده خواهد شد.

او با اشاره بهره‌برداری قریب الوقوع از نخستین پایانه مکانیزه غلات کشور در مجتمع بندری امام خمینی (ره) که مقارن با هفته دولت انجام می‌شود، گفت: معاونت فنی و نگهداری در بخش نظارت بر قرارداد‌های سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند نقش خود را بیش از گذشته برجسته ایفا کند و از تجهیزات و دارایی‌های که در جریان این قرارداد‌ها به این بندر ملحق خواهند، صیانت کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به همکاری سازمان بنادر و دریانوردی در اختصاص اعتبارات ویژه به پروژه‌های توسعه‌ای در بندر امام خمینی (ره)، بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت به منظور جذب اعتبارات در موعد مقرر تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۹:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
حد فاصل آزادراه خلیج فارس کوتاهترین فاصله بین اهواز و بندر امام میتواند به منطقه بزرگ و ویژه تجاری و اقتصادی همچون اروند و چه بسا بهتر تبدیل شود امیدوارم مسولان نفت ها و پتروشیمی ها و فولادها و نیشکرها و کشت و صنعتها و دیگر صنایع ملی این فرصت را دریابند و این آزادراه هم به چهار خطه ارتقا یابد