سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از رسانه ملی بازدید کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.

در جریان بازدید رئیس جمهور از معاونت صدای رسانه ملی، صحنه‌هایی از فتح رادیو و تلویزیون توسط مردم در زمان انقلاب و همچنین نقش‌آفرینی رادیو در دوران دفاع مقدس بازسازی شد.

رئیسی همچنین با حضور در استودیو شماره یک صدای رسانه ملی ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از گویندگان پیشکسوت، در جریان تولید برنامه‌های رادیویی در این بخش قرار گرفت.

رئیس جمهور در ادامه از دیگر بخش‌های این سازمان بازدید و با مدیران و کارکنان آن به گفتگو خواهد پرداخت.

رئیسی در ادامه حضور خود در سازمان صدا و سیما از نمایشگاه آخرین محصولات فناورانه، تولیدات عرضه شده و برنامه‌های در حال ساخت رسانه ملی از جمله سریال سلمان فارسی بازدید کرد.

همزمان با حضور رئیس جمهور در رسانه ملی جلسه شورای مدیران مراکز استان‌های صدا و سیما به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

رئیسی در سخنان کوتاهی خطاب به مدیران مراکز استانی رسانه ملی، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات آن‌ها در تصویرسازی از پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور، پوشش برنامه‌های متراکم سفر‌های استانی، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ شناختی دشمن، بر ضرورت توجه ویژه و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مراکز استان‌های رسانه ملی در تولیدات رسانه‌ای تاکید کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۴:۳۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
درود بر سید بزرگوار و دوست داشتنی .رییس جمهور مردمی و انقلابی.خدا پشت و پناهت و دعای خاص امام زمان بدرقه راهت دلاور.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
سلام،

دست گل محمدی،
به سایت ما خوش آمدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
آقای رییس جمهور لطفا به صدا و سیما بگید چرا در فیلم باید پوشش خانمها اینقدر بد باشه!!! چرا موهای خانمها در فیلم ها باید دیده بشه!!! الان کنترلشون نکنید کم کم سینمای ایران هم میشه مثل سینمای هالیوود و بالیوود
آخرین اخبار