مبینا فلاح کماندار جوان باشگاه سنگ آهن بافق در رقابت‌های بازی‌های آسیا حضور خواهد یافت.

مبینا فلاح کماندار بافقی بعد از عملکرد تحسین برانگیز با پیراهن تیم سنگ آهن بافق در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان و رنکینگ کشوری، پای ثابت تیم ملی شد، اما نتوانست در معدود رقابت‌های بین‌المللی عملکرد رضایت بخشی را داشته باشد تا حضورش در مسابقات آسیایی هانگژو در پرده‌ای از ابهام قرار بگیرد.

تمرینات مستمر در اردوی تیم ملی بالاخره نتیجه داد و فلاح توانست در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در چین نتایج مطلوبی کسب کند؛ او در رقابت با عنوان‌داران مطرح جهان چند امتیازی کم آورد و از جمع ۵۰ شرکت کننده به رتبه دوازدهمی رسید و با هم تیمی خود رضا شبانی میبدی در ماده میکس در جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها قرار گرفت.

همین درخشش کافی بود تا شب گذشته باشگاه سنگ آهن بافق در اطلاعیه‌ای حضور مبینا فلاح را در رقابت‌های پراهمیت بازی‌های آسیایی هانگژو (که قراراست شهریور برگزار شود) اعلام کند.

مهدی منصوریان مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن خرسندی از به ثمر نشستن فعالیت‌ها موثر باشگاه سنگ‌آهن ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند در آینده‌ای نزدیک، سهم سنگ آهن بافق در رقابت‌های آسیایی و جهانی به طرز چشمگیری افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.