سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات و کمبودهای فراوان در زمینه آموزش و پرورش با نگاه ویژه دولت سیزدهم بیش از پیش در مسیر تحقق عدالت آموزشی و تربیتی قرار گرفته است.

حسن بروشکی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  گفت: دانش و معرفت مهمترین مولفه توسعه و زیربنای تعالی در هر جامعه به شمار می‌رود بنابراین آموزش و پرورش به عنوان مهمترین رکن آموزش پایه‌ای، رسالت خطیری در این ارتباط بر عهده دارد.

حسن بروشکی بیان کرد: قطعا برخورداری از آموزش و پرورش پویا هزینه‌های ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه را کاهش می‌دهد، بنابراین سرمایه گذاری در این عرصه خطیر بسیار اهمیت دارد. بر همین اساس در دولت سیزدهم با هدف برقراری عدالت آموزشی و تربیتی گام های بلندی برای رفع محرومیت‌ها و کمبودهای موجود آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان برداشته شد.

وی سازماندهی اقدامات جهادی و خیری ذیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در تمامی شهرستان ها و مناطق استان را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر برشمرد و گفت: با ایجاد این قرارگاه تمامی فعالیت های جهادی و خیّری در زمینه های مدرسه سازی و مدرسه یاری به صورت هدفمند و در جهت رصد اولویت های آموزشی و تربیتی در این استان در حال انجام است و با تلاش همگانی و عزم جهادگونه همه همکاران عزیزمان در اقصی نقاط این استان پهناور، فرایندهای نظام آموزشی وتربیتی استمرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار