صدور ۱۸ فقره نشان حلال در آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: در چهار ماهه سال جاری برای ۱۸ محصول تولیدی در استان نشان استاندارد حلال صادر شده است.

وحید موسی‌پور مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال جاری ۸۴۲ نمونه برداری از واحد‌های تولیدی انجام شده، گفت: در این مدت ۱۷۰ نمونه‌برداری از مراکز عرضه و ۲۱۱ آزمون نمونه از واحد تولیدی و مراکز عرضه انجام شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۵۳ مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۵ مورد علامت استاندارد تشویقی صادر شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: همچنین در این مدت ۵۸ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۵ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر و ۸۲ مورد ابطال و تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی انجام شده است.

موسی‌پور افزود: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۳۶۳ مورد گواهینامه ایمنی آسانسور توسط اداره‌کل صادرشده و ۴۵ مورد بازرسی فنی از شهربازی‌ها و زمین‌های بازی سطح استان انجام شده است.

به گفته وی، در سال جاری توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی ۲۲ بازرسی فنی از صنایع انرژی‌بر انجام شده و ۳۵۱ گواهینامه انطباق کالا‌های صادراتی و ۲۰۶۵ گواهینامه انطباق کالا‌های وارداتی صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.