انجام پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی کرمان

جزینی زاده گفت: مقرر شده برخی از شرکت‌های هواپیمایی در صورت وجود شرایط، نسبت به برقراری پرواز برای انتقال زائران اربعین به مقصد نجف و بغداد از فرودگاه کرمان اقدام کنند.

جلسه تسهیلات با موضوع پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی کرمان با حضور شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی و ماهان، نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، معاونین اداره کل، حج و زیارت، مرکز بهداشت، گمرکات، پلیس راهور و مسئولان ادارات کنترل ترافیک هوایی و آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما برگزار شد.

علی جزینی زاده، مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان در این جلسه با اشاره به موج عظیم و خیل ارادتمندان عازم به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، گفت: پیگیری‌های لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز‌های فوق العاده در ایام اربعین حسینی به عمل آمده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان در ادامه افزود:هم اکنون از فرودگاه بین المللی کرمان، شرکت هواپیمایی کاسپین در روز‌های شنبه نسبت به اعزام زائران عتبات اقدام می کند.

او بیان داشت: مقرر شد شرکت‌های هواپیمایی آتا، جمهوری اسلامی و ماهان در صورت وجود شرایط فنی و عملیاتی و  همچنین اخذ مجوز‌های مرتبط نسبت به برقراری پرواز برای انتقال زائران اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مقصد نجف اشرف و بغداد از فرودگاه بین المللی کرمان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار