تمهیدات فرودگاه بین المللی کرمان در ایام اربعین

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:۶ پرواز برنامه‌ای و ۴ پرواز فوق العاده با هواپیمای پهن پیکر برای خدمت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آقا ابالفضل العباس (ع) و تشکرویژه ازحمایت‌های استاندار کرمان گفت: متعاقب تشکیل جلسات هماهنگی متعدد با شرکت‌های هواپیمایی و ارگان‌های همکار در اعزام وپذیرش زائران اربعین حسینی و حمایت‌های استاندار کرمان۶ پرواز برنامه‌ای و ۴ پرواز فوق العاده با هواپیمای پهن پیکر ایرباس ۳۴۰ برای خدمت رسانی به زائران استان در نظر گرفته شده است.

وی در آستانه هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شرکت هواپیمایی ماهان در کنار پرواز‌های برنامه‌ای ۳-۱۰و۱۷ شهریور ماه، با هواپیمای پهن پیکر ایرباس ۳۴۰/۳۰۰ اقدام به برقراری پرواز‌های فوق العاده در تاریخ‌های ۶-۱۱-۱۴-۱۸ شهریورماه در مسیر کرمان _بغداد_کرمان نموده است.

همچنین شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در تاریخ‌های ۴_۱۱_۱۸در مسیر کرمان نجف اشرف کرمان زوار و ارادتمندان اهل بیت س را به کربلای معلی و نجف اشرف منتقل خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار