پس از حمله تروریستی به مهندسان چینی در پاکستان سفارت چین در این کشور به اتباع خود هشدار داد.

درپی حمله امروز شنبه به خودروی مهندسان چینی، سفارت چین به اتباع خود در پاکستان هشدار داد که مراقب خود باشند.

به گزارش رسانه‌های پاکستانی، سفارت و سرکنسولگری چین در اسلام‌آباد و کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان نسبت به تردد اتباع خود در پاکستان به ویژه پس از حمله تروریستی در شهر گوادر هشدار داد.

این سفارت در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای تلاش عناصر تروریستی برای هدف قرار دادن اتباع چینی را محکوم و از واکنش سریع و موثر نیرو‌های امنیتی پاکستان در مقابله با عوامل این حمله قدردانی کرد.

در این بیانیه افزوده شد: با توجه به وضعیت امنیتی کنونی، سفارت چین به شهروندان خود در پاکستان یادآوری می‌کند که هوشیار باشند و اقدامات پیشگیرانه در برابر خطرات امنیتی را برای اطمینان از امنیت جان و مال خود انجام دهند.

ارتش پاکستان ضمن تایید حمله به نیرو‌های امنیتی خود در بندر گوادر اعلام کرد که در اقدامی سریع و تلافی جویانه دو مهاجم کشته شدند و هیچ آسیبی به نیرو‌های امنیتی یا غیرنظامیان وارد نشده است.

سرفراز احمد بوگتی، سناتور و وزیر سابق کراچی در خصوص این حمله گفت که این حمله منجر به کشته شدن هیچ شهروند چینی نشده است. او حمله تروریستی به کاروان چینی در گوادر را به شدت محکوم کرد. خوشبختانه تلفات جانی رخ نداده است، اما گزارش‌ها حاکی از دفع کمین و کشته شدن مهاجمان است.

برچسب ها: پاکستان ، اتباع چینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار