معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۵ میلیارد تومان به نیازمندان و محرومان کمک موردی پرداخت شده است.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۵ میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان به ۹ هزار و ۱۲۱ نفر از نیازمندان و محرومان کمک موردی پرداخت شده است.

وی افزود: در پایان سه ماهه نخست سال جاری تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین ۳۱ هزار و ۷۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۹ هزار و ۶۵۸ نفر بوده است که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار خانوار در مناطق شهری و بیش از ۲۹ هزار خانوار در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

صیادی عنوان کرد: از مجموع ۵۹ هزار و ۶۵۸ نفر مددجوی تحت حمایت ۱۷ هزار و ۲۱۵ خانوار را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که چهار هزار و ۸۱ خانوار را زنان مطلقه تشکیل می‌دهند و ۱۱ هزار و ۲۴۹ خانوار به دلیل فوت سرپرست خانوار تحت حمایت هستند.

وی تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اهدا کنند که کمک‌های آن‌ها براساس نیتی که اعلام می‌کنند برای نیازمندان صرف می‌شود.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بخشی از این کمک موردی در ملاقات حضوری مدیرکل، بخشی در مراجعه نیازمندان به کمیته امداد و بخشی هم در سفر‌های مدیرکل به شهر‌های مختلف و دیدار مردمی به نیازمندان اهدا شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.