پرداخت ۸۳ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

پارسال تسهیلات تبصره ۱۸ کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ۷۴۸ میلیارد تومان بود که تاکنون ۸۳ درصد آن پرداخت شده است.

جاسم محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در کارگروه اشتغال استان گفت: ۹۶۹ پرونده از محل تسهیلات تبصره ۱۸ که پارسال به بانک‌های عامل معرفی شدند همچنان در انتظار دریافت تسهیلات قرار دارند و تاکنون هیچ تسهیلاتی دریافت نکردند.

وی افزود: مجموع تسهیلات تبصره ۱۸ کمیته امداد در پارسال ۷۴۸ میلیارد تومان بود که تاکنون ۸۳ درصد آن پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی ادامه داد: سهم تسهیلات این نهاد در امسال نسبت به پارسال ۲۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که می‌طلبد با همکاری بیش از پیش بانک‌های عامل این تسهیلات به موقع پرداخت شود.

وی درخواست کرد تا مشکلات مربوط به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ که متقاضیان با آن درگیر بودند در امسال رفع و پرداخت تسهیلات به موقع و متناسب با نیاز‌های استان انجام گیرد.

محمدی ادامه داد: بر اساس بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به دولت اجازه داده است تا برای مردمی شدن اقتصاد، بهره گیری از ظرفیت عظیم جمعیت فعال کشور و برای بهره‌برداری موثر از مزیت‌های نسبی و رقابتی مناطق در پهنه سرزمینی ایران اسلامی، برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها به ایجاد اشتغال پایدار و جدید منجر شود.

در این راستا تسهیلاتی در انواع ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی و سرمایه‌گردش با سقف متناسب با طرح و سود ۱۲ درصدی به تقاضیان پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار