ثبت اطلاعات ۷ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده در سامانه رصد اشتغال

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاعات ۷ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده تسهیلات تبصره ۱۶ باید در سامانه رصد اشتغال ثبت شود.

محمدکاظم منزوی در هفتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند از تسهیلات تبصره ۱۸ در استان باید حداکثر تا دو هفته دیگر نسبت به ثبت اشتغال ایجادی ناشی از پرداخت این تسهیلات در سامانه رصد اشتغال اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به پرداخت هفت هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به متقاضیان واجد شرایط مرتبط با هفت هزار و ۹۹۵ فقره پرونده باید اطلاعات اشتغال ایجادی در سامانه رصد اشتغال ثبت شود.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش به‌موقع دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در جذب و پرداخت سهمیه تسهیلات تبصره ۱۶ استان افزود: بانک‌ها باید مبلغ تسهیلات مربوط به متقاضیان واجد شرایط طرح‌هایی که ضامن خود را به بانک معرفی و ضامن نسبت به امضای قرارداد اقدام کرده است را واریز کنند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون برخی بانک‌های عامل در چهارمحال و بختیاری علاوه بر انجام تمامی مراحل دریافت تسهیلات از سوی مشتری، اما وجه را به حساب متقاضی واریز نکرده‌اند که این موضوع باید سریع‌تر پیگیری و مشکل رفع شود، زیرا نمی‌توانیم در خصوص حقوق مشتری ساکت باشیم.

منزوی ادامه داد: نظارت میدانی برای پیگیری نحوه هزینه‌کرد تسهیلات پرداختی و جلوگیری از انحراف در مصرف آن با هدف اشتغال‌زایی واقعی از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با همکاری بانک‌های عامل و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار