برنامه‌ریزی اوقاف مازندران برای مولدسازی موقوفات در امور معیشتی

باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در امر تولید و مولدسازی و فناوری، خدمات در امر معیشتی در دستور کار اوقاف قرار دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران درآمل، گفت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در امر تولید و مولدسازی و فناوری، خدمات در امر معیشتی در دستور کار اوقاف قرار دارد.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲۷ طرح ساخت‌وساز بزرگ اوقاف در استان در حال اجراست، افزود: این سازمان در دوران کرونا توانست ۲۱۵ هزار سبد غذایی توزیع کند و در امور درمانی سی تی اسکن، ام آر آی و تهیه انواع لوازم بهداشتی بیمارستان و فعالیت برنامه‌های فرهنگی اقدام کرده است.

حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه باطن قرآن و حقیقت آن اهل بیت (ع) هستند و دو امانت گرانبهایی که پیامبر اکرم (ص) در اختیار بشریت قرار دادند، گفت: اوقاف در اجرای برنامه‌های فرهنگی، تاکید بر اجرای مسابقات قرآنی دارد تا در ترویج و اشاعه قرآن سهم بسزایی داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران افزود: در این دوره از مسابقات ۲۵۰۰ نفر در پنج مرحله به رقابت پرداختند، و ۱۵۰ نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند و توانستند برترین‌های آن‌ها به مسابقات کشوری ورود یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در امر تولید و مولدسازی و فناوری، خدمات در امر معیشتی در دستور کار اوقاف قرار دارد.
آخرین اخبار