خادمان زائران اربعین حسینیِ کرمان صبح امروز در قالب نیروی انسانی و ماشین‌آلات موردنیاز برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی به مرز ریمدان اعزام شدند.

آیین بدرقه کاروان خادمان زائران اربعین حسینی (ع) (قرارگاه حاج‌قاسم سلیمانی شهرداری کرمان) که برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در مرز ریمدان، اعزام می شوند صبح امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

شهردار کرمان، در حاشیۀ این آیین، با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری کرمان به زائران اربعین حسینی (ع) در مرز ریمدان گفت: خادمان زائران اربعین حسینی (ع) که تعدادی از همکاران شهرداری کرمان و گروه‌های مردمی هستند، به‌صورت داوطلبانه، با مجموعه‌ای مجهز از ماشین‌آلات و وسایل موردنیاز به کمک مواکب مردمی در مرز ریمدان می‌روند.

سعید شعرباف، تعداد خادمان اعزامی ازسوی شهرداری کرمان را ۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: نیرو‌های اعزامی، حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی را پوشش می‌دهند.

او تصریح کرد: در میان نیرو‌های انسانی اعزامی به مرز ریمدان، افرادی با کارآیی متفاوتی ازجمله پاکبان و نیرو‌های خدماتی حضور دارند.

شهردار کرمان بیان داشت: همچنین تجهیزات لجستیکی ازجمله خودرو‌های آتش‌نشانی، مه‌پاش، کامیون و ماشین‌آلات عمرانی، سرویس بهداشتی سیار و ادوات برپایی مواکب امروز به مرز اعزام می‌شوند.

شعرباف، با بیان اینکه در فاز بعدی نیز، ۴۵ نفر دیگر از نیروی‌های شهرداری به‌صورت داوطلبانه به مرز می‌روند، گفت: در مجموع نیرو‌های شهرداری، حدود یک ماه در مرز حضور دارند.

شهردار کرمان، با اشاره به بهبود شرایط خدمت‌رسانی در مرز ریمدان با حضور شهرداری کرمان افزود: تا ۱۰ روز آینده، تعداد نیروی انسانی خدمت‌رسان در مرز ریمدان، به ۱۰۰ نفر می‌رسد که بخشی از نیرو‌ها مدیریتی، و بخشی هم پاکبان هستند.

شعرباف تصریح کرد: در مجموع با نیرو‌های مردمی، بیش از ۲۵۰ نفر از کرمان در مرز ریمدان مستقر خواهند شد.

او بیان داشت: تعدادی موکب از شهر‌های ریگان، میرجاوه و چابهار، در این مرز برپا خواهد شد.

شهردار کرمان، از تردد ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار زائر پاکستانی از این مرز در رفت‌وبرگشت خبر داد و گفت: این مرز، سال‌ها بسته بوده و از پارسال، به روی زائران پاکستانی باز شده است.

نیرو‌های اعزامی به مرز ریمدان، پس از برگزاری آیین بدرقه، به گلزار شهدا رفتند و با آرمان‌های شهدا و سردار دل‌ها، تجدید پیمان کردند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار