سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: زائران اربعین بلیت را تنها از سایت های شرکت های هواپیمایی و سایت های مجاز خریداری کنند.

جعفر یازرلو گفت: امسال در حوزه فروش بلیت های اربعین حسینی با هدف فراهم کردن دسترسی آنلاین، سهل و‌ با قیمت تعیین شده بلیت هواپیما به زائران، عرضه  پرواز‌های مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق آدرس سایت رسمی هر یک شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروش آنلاین منتخب که اسامی آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرارداده شده و به روزرسانی میگردد انجام می شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، هیچکدام از شرکت‌های هواپیمایی مجاز به فروش بلیت به غیر از عرضه در سایت خود و سایت های دارای مجوز روش فوق نیستند، بنابراین به زائران  تاکید می‌ شود به منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت های جعلی توسط عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق زمان سفر خود و ترجیحا تهیه بلیت بصورت رفت و‌ برگشت (در صورت تمایل به استفاده از حمل و‌نقل هوایی در زمان رفت و‌برگشت)، جهت اطمینان از سفری بدون دغدغه و نگرانی در خصوص تهیه بلیط برگشت، صرفا از دو روش مجاز فوق، بلیط خود را تهیه کنند.

او افزود: در صورت مشاهده تخلف نرخی و استفاده از کانال‌های فروش غیر‌مجاز، موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی و با متخلف یا متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

یازرلو گفت: تمامی بخشنامه ها، اطلاعات موردنیاز، سیاست‌های و لیست به روز دفاتر خدمات فروش آنلاین(OTA) منتخب سازمان از طریق لینک ویژه اربعین به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع رسانی خواهد شد و هرگونه اطلاعات ارائه شده در خصوص سفرهای اربعین امسال از خارج از کانال اطلاع رسانی فوق مورد تایید این سازمان نیست.

برچسب ها: هواپیمایی ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار