هدایت منابع مالی صندوق ملی مسکن به پرداخت تسهیلات ساخت

رئیس هئیت عامل صندوق ملی مسکن گفت: منابع مالی صندوق ملی مسکن که پیش بینی شده است به ۱۱۱هزار میلیارد می‌رسد که باید به سمت پرداخت تسهیلات ساخت هدایت شود.

  با توجه به آن که بخش عمده ای از منابع مالی پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق صندوق ملی مسکن تامین می شود اما درحال حاضر به دلیل عدم همکاری بانک ها هنوز منابع مالی این  صندوق تأمین نشده و به پروژه های نهضت ملی مسکن واریز نشده است‌

به گفته اسماعیلی رئیس هئیت عامل صندوق ملی مسکن،  براساس پیش بینی‌ها امسال ۱۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق ملی مسکن واریز می‌شود.

  او می‌گوید: عددی که سازمان امور مالیاتی سال گذشته برای صندوق ملی مسکن وصول کردند۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که وصول و به خزانه دولت واریز شده  اما هنوز به حساب صندوق واریز نشده است 

 اسماعیلی گفت: تا پایان شهریورماه امکان عملیات بر روی منابع داریم و این فرصت باقی است.

براساس این گزارش در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه های نهضت ملی مسکن باید تمامی منابع مالی مورد نیاز برای پروژه های نهضت ملی مسکن  تامین شود و در این زمینه باید دولت برنامه ریزی برای تامین اعتبارات ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن را انجام دهد.

سازندگان برای  تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن همواره اعلام کرده اند که باید تسهیلات ساخت پرداخت شود تا اجرا و روند پروژه ها تسریع شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۲:۲۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
سؤال: ضامن برای وام 150 میلیونی چند نفر باید باشند!!!!
چرا این بانکهای بی وجدان حرفشون با عملشون یکی نیست و مردم از جایی به جایی دیگر می دونند!!!!
آخرین اخبار