می‌توانید به صورت آنلاین از طریق بله ارز اربعین عراق را خریداری کنید.

پیامرسان بله در اربعین امسال علاوه بر ارائه سامانهٔ اعلام وضعیت اربعین (با همکاری ستاره پونصد) امکان خرید ارز اربعین را برای زائرین فراهم کرده است.

زائران اربعین می‌توانند با استفاده از سامانه اعلام وضعیت اربعین به‌صورت کاملاً رایگان با سیم کارت ایرانی، بدون نیاز به اینترنت یا خرید سیم کارت عراقی، با ثبت وضعیت، خانواده و آشنایان را از آخرین وضعیت خود باخبر کنند. همچنین زائران می‌توانند به‌صورت کاملاً آنلاین، نوبت دریافت خرید ارز اربعین را از طریق پیام‌رسان بله رزرو کنند.

سامانه اعلام وضعیت اربعین

اگر مسافر هستید پیش از هر اقدامی رومینگ خود را فعال کنید و برای استفاده از این سامانه، آخرین نسخه بله را نصب کنید و به بخش «جریان» بروید. در قسمت «اعلام وضعیت»، وضعیت خود را ثبت کنید.
اگر چشم به راه مسافر کربلا هستید برای باخبر شدن از حال زائران اربعین کافی ا‌ست شمارهٔ مسافرتان را در بخش «مشاهدهٔ وضعیت» در «جریان» بله وارد کنید.
در اربعین ۱۴۰۲ بدون داشتن اینترنت می‌توانید دوستان و آشنایانتان را در عراق به‌راحتی و فقط با استفاده از سامانهٔ اعلام وضعیت اربعین در بله پیدا کنید.

نحوه دریافت دینار عراق با کمک پیامرسان بله

برای دریافت ارز عراق ابتدا گزینه خدمات و سپس ارز اربعین را انتخاب کنید؛ گام‌به‌گام، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید؛
 پس از پرداخت، برای دریافت دینار عراق با داشتن رسید و کارت ملی در تاریخ مورد نظر به شعبهٔ بانکی که انتخاب کردید بروید و ارز خود را در سریع‌ترین زمان دریافت کنید.

وضعیت بله

استوری اربعینی بله (وضعیت) فقط ویژهٔ حال و هوای اربعین نیست. از طریق وضعیت بله می‌توانید عمود خود را به دوستان و آشنایانتان اعلام کنید. یعنی هر زمانی که وضعیت خود را در سامانۀ اربعینی بله اعلام کردید به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، وضعیت شما به‌صورت یک استوری در بخش وضعیت‌های بله نمایش داده می‌شود.

تماس رایگان اربعین

با تماس تصویری و صوتی بله دیگر دوری از کربلا معنا ندارد!
در هر جایی که هستید می‌توانید با اتصال به اینترنت با عزیزانتان به‌راحتی تماس بگیرید.
همچنین فراموش نکنید که برای استفاده از اینترنت خط در کشور عراق علاوه بر خرید بسته‌های رومینگ، باید این گزینه را پیش از خارج شدن از مرز‌های ایران فعال کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسا
۱۸:۰۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
برای من استوری ویژه اربعین مخاطبم نمایش داده نمیشود فقط بصورت پیامک میتوانم ان را ببینم
آخرین اخبار