استاندار کردستان:

ایرلاین بومی کردستان در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود

زارعی کوشا گفت: ایرلاین بومی استان در آینده‌ای نزدیک راه اندازی شود لذا با این روند در ماه‌های آینده و تا پایان سال فرودگاه سنندج یکی از فعال‌ترین فرودگاه‌های کشور خواهد بود.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان اظهار داشت: در بحث پرواز‌ها در سراسر کشور مشکل جدی داریم و در خیلی از استان‌ها پرواز‌ها به شکل قابل توجهی تقلیل یافته است.

وی با بیان اینکه مشکل نیز مربوط به ناوگان هوایی کشور است، افزود: در استان کردستان و فرودگاه سنندج نیز چندین سال است که مشکلات ساختاری وجود داشت که خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌ها تجهیزات با تلاش تامسن مشکل ۳۰ ساله استان برطرف شد.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: از ظرفیت محدود دو ایرلاین کشور برای پرواز‌های فرودگاه سنندج بکارگیری شده است.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: با آخرین پیگیری‌هایی که دو روز پیش صورت گرفت، امیدواریم ایرلاین بومی استان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه با این روند در ماه‌های آینده و تا پایان سال فرودگاه سنندج یکی از فعال‌ترین فرودگاه‌های کشور خواهد بود، افزود: بدون شک مسیر‌های پروازی تهران از سنندج افزایش خواهد یافت ضمن اینکه پرواز به سلیمانیه و اربیل عراق و هم چنین پرواز‌ها کیش و مشهد راه اندازی خواهد شد.

زارعی‌کوشا در پایان تاکید کرد: خرید هواپیما پیچیدگی‌های خاصی دارد و این روند باید با دقت انجام شود تا سرمایه‌گذار با مشکل مواجه نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.