بازدید رییس سازمان امور اجتماعی کشور از مجتمع توانمندسازی در سنندج

رییس سازمان امور اجتماعی کشور در روند سفر به کردستان از مجتمع توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی در سنندج بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید رییس سازمان امور اجتماعی کشور از مجتمع چند منظوره آسیب دیدگان اجتماعی سنندج گفت: مجتمع توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی سنندج ۱۵ درصد رشد فیزیکی دارد و برای تکمیل نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

کیومرث حبیبی اظهار کرد: این مجتمع به منظور توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی و در معرض آسیب در سنندج و از محل مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان در حال احداث است.

وی اضافه کرد: مجتمع چند منظوره توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی با هدف حمایت از این قشر آسیب دیده در راستای کارآفرینی، اشتغالزایی و ایجاد شغل پایدار و درآمدزایی، بازخورد فرهنگی و اجتماعی، توسعه فرهنگی و رشد اقتصادی و ایجاد بستری جهت حفظ میراث فرهنگی ناملموس، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد انگیزه جهت مهارت آموزی و اجرای طرح و ایده شاخص در استان ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: این پروژه در ۳۰۰ غرفه احداث خواهد شد که به زنان بدسرپرست و خودسرپرست برای اشتغالزایی و امرار معاش و کسب درآمد واگذار خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه عملیات احداث این پروژه در سال ۱۴۰۲ آغاز شد، افزود: این پروژه تاکنون با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

بازدید از خانه فرهنگی اجتماعی ناحیه منفصل شهری ننله و یکی از یتیم‌خانه‌های سطح شهر سنندج، نشستی با اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان و بازدید از پارک بانوان سنندج از دیگر برنامه‌های سفررئیس سازمان امور اجتماعی کشور به کردستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار