رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان ۵ هزار و ۴۷۱ ملک دارد از دریافت سند برای ۴۰۵ ملک بی‌سند آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

رضا رضایی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه با اداره کل ثبت اسناد و بنیاد مسکن استان کرمان گفت: با تعامل و همکاری اثر بخش در استان خوشبختانه روند مستند سازی املاک آموزش و پرورش در حال انجام است.

او با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد «۳۲۰۸ ملک» املاک آموزش و پرورش سنددار نیستند بر تسهیل در فرایند مستند سازی املاک آموزش و پرورش در استان تاکید کرد.

رضایی با اشاره به اخذ ۴۰۵ سند برای املاک آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: بیش از یک پنجم اسناد املاک دارای سند آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۱ دریافت شده که اقدامی ماندگار در تاریخ آموزش و پرورش استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یکهزار و ۸۸۵ مورد از املاک و اراضی آموزش و پرورش در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر قرار دارند، افزود: آموزش و پرورش استان ۳ هزار و ۵۸۶ ملک نیز در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر دارد.

رضایی گفت: شهرستان‌های زرند (۳۶ ملک)، جیرفت (۳۵ ملک) و قلعه گنج (۳۱ ملک) در زمینه مستند سازی املاک آموزش و پرورش در استان پیشتاز هستند.

او بیان کرد: در سه ماهه اول امسال، ۸۶ ملک از املاک آموزش و پرورش استان کرمان مستند سازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار