چاپ بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه در استان کرمان، طی ایام اربعین حسینی چاپ شده است.

سردار فرشید ضمن بازدید از روند صدور گذرنامه در پلیس امنیت عمومی استان کرمان  گفت: امکان چاپ گذر زیارتی اربعین در پلیس امنیت عمومی استان به منظور تسهیل در امور مراجعین و متقاضیان پرشمار این گردهمایی بزرگ فراهم شده است.  

او افزود: با توجه به شمار بالای مراجعین و متقاضیان سفر اربعین، طی هماهنگی و درخواستی که از مرکز پلیس کشور داشتیم دستگاه چاپ گذرنامه زیارتی اربعین به پلیس امنیت عمومی استان اختصاص یافت و همکاران انتظامی برای فراگیری آموزش‌های لازم به پایتخت اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان  بیان داشت: بدین منظور  طی این چند روز به افرادی که اخیرا نسبت به صدور گذرنامه اقدام کرده اند، خدمات رسانی مطلوب تری انجام و گذر زیارتی آنان با تلاش بی وقفه همکاران انتظامی در بازه زمانی؛ حتی یک ساعته چاپ و تحویل این عزیزان شد.

او با اشاره به چاپ بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه در این ایام بیان کرد: ساعت کاری در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات گذرنامه از ۶ صبح تا ۱۸ عصر در نظر گرفته شده است؛ اما همکاران انتظامی و به ویژه کارکنان واحد گذرنامه فراتر از این ساعات در حال انجام امور مربوط به صدور گذرنامه متقاضان هستند و همه ما به این توفیق خدمت شبانه روزی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) افتخار می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار